help?

Tankar / Permalink / 1
Häromdagen gjort jag ju ett test som typ hette 'mitt 2010' och då slog tanken mig 'shit jag kommer typ inte ihåg början av året :s' och nu har jag tänkt på det i några dagar och det är fan sant.
Det här året har varit så sjukt jävla långt plus att det hänt fööör mycket saker så det här året känns nästan som typ minst 5år, hur sjukt det än låter :s

Detta är exempel på vad som hänt:
  • Blivit så sjukt nära Angelica Pelican
  • Alexandra har flyttat till norrland :(
  • Efter en lång tid med fredrik har jag kapat kontakten med honom.
  • Flyttat från fosterfamilj i sollentuna till min biologiska mamma i Järna
  • Flyttat till Jourhem i Nyköping
  • Flyttat till ett nytt jourhem i Västerhaninge
  • Bott hemma hos Emelie i 1 vecka
  • Bott hemma hos Filip bästa i 3 dagar
  • Bott i en egen lägenhet i 1 vecka
  • Lärt känna masas otroliga vänner
  • Blivit kompis med fredriks ex/flickvän som jag tidigare hatade med hela mitt hjärta.
  • Min syster har tagit studenten
  • Kapat kontakten och stämt min pappa
  • köpt typ tusen nya mobiler
  • Haft lite för många 'engångsligg'
  • Färgat håret från brunt till blondt och blondt till brunt hela året typ
  • Köpt lite för många märkesväskor
  • Blivit galen i Louis Vuitton, vilket var mindre bra för min plånbok.
  • Blivit enormt bra kompis med Marta moo
  • Varit i finland
  • Varit i Dalarna och Ockelbo hos min mormor
  • Jobbat på skanssundet Bistrot och älvsjömässan
Shit, det där är bara om man blickar i stora drag.. det har hänt en del alltså...
Till top