...........................................!

Life.of.B / Permalink / 0

Fyfan, är på världens negativaste humör just nu.
Är fett aggro på att mitt jobb gör så att jag har ingen fritid.
Det gör så att när jag jobbar är mina kompisar ute och gör massa roliga saker, så det missar jag ju såklart. Sen när jag väl är ledig, nää då ska alla vara upptagna eller så pallar de inte göra något. Jag pissar rejält jäkla snett på detta. Har jobbat hela helgen, och idag när jag är ledig (ja jag vet att det är söndag, men ändå de flesta har ju höstlov nu så) så vill jag göra något, vad fan som helst. Jag vill inte sitta och dega, jag vill ta vara på min lediga tid eftersom det är sällan jag är ledig. Åååh... tror jag ska gå och odla dubbelsidig cancer i lungorna nu för att lugna ner mig. Så jävla fakking (ursäkta uttrycket) tpl..............................................

Vill bara säga upp mig på jobbet, men behöver pengarna. Åååh nej nu måste jag dra mig härifrån så jag inte tar ut för mycket agression här.

BAJS.

Till top