Händelserikt.

Life.of.B / Permalink / 0
Hejhallå. 
Shit vad taggad jag var igår på att fixa massor med saker idag. 

Vet ni? 
Jag har inte gjort ett piss idag haha. 
Somnade runt halv fem imorse på grund av massor med tankar. Så att tvätta klockan 7 var ju helt uteslutet när klockan ringde imorse. Fy bubblan vad trött jag var! 

Somnade om och tänkte att jag åtminstone kunde ringa lite samtal som jag planerat. Ringde till Telge Energi men efter att ha väntat i 10min i telefonkö så la jag på. La alla planer åt sidan i samband med det. Det enda vettiga jag gjort idag var att betala min elräkning. 

Istället för alla viktiga planer så lockade jag mitt hår istället utan anledning. Ibland kan jag få lust att "piffa" till mig även fast jag bara sunka i soffan här hemma med en skål yoghurt på magen. Så fab, eller vad är det alla superseriösa bloggare säger? Topnotch kanske det är? 

Hur som helst, jag har bestämt mig för att tona (alltså inte färgning) håret lite mellanblondt. Känner att det nog skulle passa mitt ansikte bättre o "mjuka upp helheten". Det kan se lite stelt ut med Superblondt hår med mitt stela ansikte haha. Men detta får jag göra när jag har råd. 







Till top