Bb = blondinbulle

Life.of.B / Permalink / 0
Tänkte dra upp lite positiva och negativa saker som jag insett med mig själv. 

Negativt:
 Mina så kallade "matproblem" (ätstörning/anorexia) har börjat komma tillbaka. Mat lusten är totalt borta o jag äter enbart en gång om dagen. 

• Jag är har en förmåga att odla bananflugor. 

• Jag faller för bad boys/idioter som bara egentligen utnyttjar mig och blir irriterad på folk som vill samma som mig, men är mesiga. Jag dras till drama och utsätter mig själv för jobbiga situationer som jag vet att jag egentligen i slutändan kommer må dåligt över. 

• Jag är extremt impulsiv och mitt förnuft är oftast någon annanstans än i hjärnan.

Nog om neggo, let's köra lite positiva saker. 

Positivt: 
• Jag är sjukt bra på övertala människor. 

• Jag är duktig på att ställa upp när mina vänner behöver mig, trots att min kropp ibland säger nej. 

• Jag bjuder på min blåsta sida och ser till att alla skrattar. 

• Jag är duktig på att förlåta (kan vara negativt också då jag gör det allt för ofta.) 

• Jag är duktig på att låsa dörren. (Har snarare mani på att kolla så att ytterdörren är låst.) 



Till top