Söndagsjävel.

Life.of.B / Permalink / 0
Godmorgon godmorgon!
Vaknade för en liten stund sen av att solen stekte in i facet på mig genom mina fönstret plus att en flugjävel kommer från ingenstans och surrar nära mina öron och det är det mest obehagligaste jag vet. Det känns liksom som dem ska flyga in i öronen på mig.
 
Well, iförr går blev det kaos som fan. Jag skulle ju möta Paula i stan kl.8. Fick skjuts till tågstationen för att tanka på mitt busskort. Väl framme vid tågstationen inser jag att det är 2 timmar kvar tills nästa tåg skulle gå (då har jag alltså missat mitt tåg jag egentligen skulle ta). Jag kollade på mobilen men den hade dött. Vågade inte be om att få åka hem/få skjuts igen så jag sa inget, gav bensinpengar och gick. Stod o laddade min telefon vid tågstationen i typ 20min och inget händer på telefonen. Jag kan inte få tag på någon o särskilt inte paula, och ringa o säga att jag blir försenad. Fick en känsla av att jag skulla tuppa av för jag fick sån ångest och panik. Jag laddade mobilen heeela resvägen med tåget från södertälje till söder, och inget hände på telefonen. Så telefonen är helt trasig nu.
 
Jag sprang dit jag och Paula skulle mötas men hon stod inte kvar. Fick ännu mer panik och gick in på seven eleven, samlade mod och frågade om jag fick låna telefon. I ren panik ringde jag min mamma eftersom det enda numret jag kan utan till är hennes. Jag bad henne gå in på min facebook och skriva till Paula vad som hänt och till Daniel som jag skulle sova hos. Jag skulle aldrig ha ringt min mamma. Kommer aldrig mer göra det igen. Jag åkte aldrig hem när jag hamnade i den här situationen eftersom att jag visste att bussen som går hela vägen till min mamma går inte och dem skulle inte komma o hämta mig. Skulle dem göra det skulle jag få världens utskällning och "bli ryckt i örat" som min mamma sa. 
 
Killen på seven eleven var sjukt snäll och rekommenderade mig att gå till scandic malmen för att dem har datorer. Gick dit och fick sitta där o gå in på facebook. Jag var fortfarande i panik-tillstånd så jag skrev till de första bästa jag kunde tänka mig, Tommy och Micke. Tommy kom och hans kompis som bara hade åkt runt i stan kom förbi och hämtade upp mig. Vi åkte runt typ överallt i stan o bara åkte. Runt 23 lämnade dem mig hemma hos Micke som hade fest och där var jag i några timmar för att ödsla lite mer tid. Runt kl.2 drog jag till Daniel och sov hos honom. 
 
Igår kom jag hem vid 17-18 kanske. Fick världens utskällning av min mamma och vet nu att min mamma vill misshandla mig och skiter i om hon åker i fängelse. Det känns så jävla kul att det kommer från ens egen mamma. Jag orkar inte höra mer att jag gör allt fel och att jag är fel, misslyckad osv. Det förstör på mitt självförtroende sjukt mycket. Det är DET som gör att jag aldrig känner mig tillräcklig och vill leva kvar. Jag levde för dig men fick en smäll i ansiktet. 
 
Jag har samma känsla just nu som när jag och Sanna bokade turkiet-resan förra året. Jag vill fly, jag vill inte vara kvar i det här helvetet. Det är inget bra att fly från problemen, men det är ännu mindre kul när någon trycker ner en allt vad den har när man försöker lösa problemen med den lilla styrka man har.
 
Jag vill ha min lägenhet NU. 
 
 
Till top