Autofocus

Life.of.B / Permalink / 0
HEJ MED STORA BOKSTÄVER!! OCH TVÅ UTROPSTECKEN MED STORA BOKSTÄVER PLUS EN PUNKT.

Jag och min älskling har precis hunnit landa hemma.
När han kom hem från sitt jobb idag vid 16-tiden kom han med med glada nyheter om att vi skulle bli bjudna på bio denna härliga måndagskvällen. Detta blev vi också, för runt 17 tiden åkte jag, han och hans föräldrar till Heron City och åt på food courten innan vi rullade upp till bion och kollade på filmen Sanctum 3D (Oh yes! vi fick sånna där supersexiga töntbrillor! dock märkte jag ingen skillnad när jag hade på mig dem och inte så det måste vara något fel på mina ögon). Filmen som jag trodde skulle suga, var riktigt bra faktiskt. Riktigt INTE mig typ..
Asså jag brukar oftast kolla på låt oss kalla det för "tjejfilmer", helst gärna musikalfilmer med många scener där det ingår mycket sång. Den här filmen var liksom blod, splasch, gegamojja hit och dit, folk ba dödar varandra för onödiga anledningar (herre gud dem är ju löjligare än småflickor som bråkar) och sen en brud som får panik för minsta lilla och ska vägra följa dem smarta människornas råd.

Nu låter det säkert som jag nedvärderar filmen, men inte alls. Med allt detta plus en massa ljudeffekter och bra bild så blir det alldeles extra ordinärt.
Efter filmen åkte vi hem hit och min älskling har redan lagt sig i sängen för o sova.
Han ska ju upp o jobba imorgon, vilket jag inte ska så jag behöver inte tänka på tiden precis, höhöh.

PUSS PÅ MAGEN!

Till top