Que?

Life.of.B / Permalink / 0
Hej hopp,
inte igår precis hehe.
Gick inte så bra dedära med o börja blogga dagligen igen.
Bror mest på att jag är lat o inte prioriterar en blogg framför andra viktiga saker.
Jobbar extremt mycket just nu och har även praktik så det är sjukt jobbigt.

Känns inte som jag har så mycket o berätta om vad jag gjort sen senaste inlägget, har mest jobbat liksom. Däremot var jag ute förra fredagen på middag på en restaurang o krogen senare med Emelie som fyllde 18 och många trevliga vänner var även med för att fira henne.
Utöver det finns det inget intressant, så vitt jag vet ialla fall.

Om ni vill veta hur min morgondag ska se ut så checka in detta:

  • 09.00-10.09: umgås med mina fina vänner från skolan som jag inte träffar så mycket numera eftersom jag har praktik.
  • 10.00- obestämd tid: Möte med min mentor för lite rådgivning angående min praktikplats och lite personliga råd.
  • 17.00- obestämd tid: Följa med Emelie när hon tar sin tungpiercing
  • 21.15-03.45: jobba satan och därefter åka hem.
Lördagen ser inte heller så rolig ut. Måste städa hela dagen eftersom att min pojkväns föräldrar har varit borta i 2 veckor (utomlands) och huset ser för jävligt ut. På söndagen kommer de hem och då förväntas man umgås med dem och senare på kvällen kl.19.30-04.30 skall jag jobba åter igen.

Så ser mitt nya liv ut, super kul? njaae, jag har inget liv längre känns det som. Allt handlar om donken, donken och donken. Men aa, det är ialla fall ett jobb och det ger pengar som jag behöver så det funkar för mig. Men att hamna här för resten av mitt liv är inget jag planerat.

Nu ska jag försöka kunna sova,

KramPussHejDå! (kunde inte riktigt bestämma mig)

*
Till top