Walk of shame.

Life.of.B / Permalink / 0
Hello hello. 
Sitter just nu påväg hem från Huddinge. Blev ganska sent inatt, vi satt o pratade och hade kul ända till kl.03 typ o då kändes det så segt att behöva sätta sig på nattbussen eftersom tågen hade slutat gå. Så jag sov kvar här. 

Min plan nu är att åka hem o duscha lite. Jag har typ börjar ogilla att sova hos andra (hos min mamma o pappa är det okej) för jag känner mig fett ofräsch typ och jag sover jätte dåligt hos andra. Kan bero också på att jag oftast inte tagit med mig min sömntablett o det gör att jag ligger halv vaken halva natten, men ändå. Borta bra men hemma bäst. Älskar min säng! 

När jag duschat o så tänkte jag åka till mamma o stanna där tills måndag åtminstone. Jag behöver lite mini vacation eller typ rehab från dessa dagar som varit. 







Till top