Segt.

Life.of.B / Permalink / 0

Hej lördag och hej läsare.
Ligger i min soffa just nu och är fett seg. Tror regnet gör att man blir ännu mer seg än vad man kanske redan är.

Paula åkte för en timme sen kanske och sen dess har jag bara hunnit äta frukost/lunch. Blev lite rester av gårdagens tacomiddag.

Vi hade det jätte mysigt igår. Paula kom hit vid typ 20 och då åkte vi direkt till Ica maxi och köpte mat. Åkte sedan hem till mig o lagade samt åt maten. Blev riktigt bra. Satt sen resten av kvällen i min soffa o pratade, kollade på tv och åt glass till efterrätt. En bra kväll med andra ord.

Mina planer för idag? Oklart. Jag har ju önskemål men dem verkar inte kunna gå i uppfyllelse så jag ska nog slappa framför tvn nu och sedan försöka ge mig på en ny skoluppgift. Jag har ju 2st kvar nu så snart är skiten gjord.

Tänkte ta mig en mysigt varmt bad med bubbelskumm senare också. Kanske ha lite ljus till också. Lär bli en kanske tråkig men slapp-lördag hemma.

Till top