B.

Life.of.B / Permalink / 2

Hejhallå..
Senaste dagarna har jag fokuserat på skolan och gå på alla lektioner. Jag är personligen ganska stolt över mina prestationer denna vecka, förrutom igår fredag då jag inte klarade att ta mig upp ur sängen på grund av sömnbrist.

De som läst min blogg eller känner mig bra vet att jag fått medicinen Atarax mot ångest, oro och sömnproblem, dessa har jag varit sjukt slarvig med att ta på senaste veckorna. Tror senaste gången jag tog en tablett var för 2 veckor sen, så det måste jag bli bättre på.

Denna vecka har jag även försökt 'gå vidare med mitt liv' och bara försökt ha kul med mina vänner istället för att sitta hemma och deppa sönder, även fast jag känner mig as deppig inombords.

Måste verkligen tacka mina fina vänner apropå det, för att de har stöttat/stöttar mig otroligt mycket. Ni är guld!

På måndag ska jag ta tag i mitt liv lite mer och blogga lite mer om jag orkar. Jag försöker nämligen ta några steg i taget så att det inte blir för jobbigt för mig. Well, trasselflickan det är jag det. Kanske borde byta namn till det?

Kram
Sophie B.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/2299506/images/2012/pic_195351887.jpg" class="image">

Till top