segt.

Life.of.B / Permalink / 0
tjo.
Ligger i min säng och segar som tusan. Jag ska jobba idag men börjar inte förrän kl.17 så jag har si sådär en timme till att spendera i sängen.

Under helgen som varit så har jag hälsat på hos min mamma och det var skönt att få lite miljöombyte. Sedan så har jag varit ute på krogen i stan och i lördags körde jag även en sväng här i tälje. Träffade en as mysig kille då, så igår var vi i heron city och åt mat samt spelade lite på spelgrejerna vid o'learys. Det var trevligt.

Jag är fortfarande sjukt tpl. Känslan som jag skrev i två tidigare inlägg vägrar försvinna. Nu har jag fått sparken också så mitt liv känns ännu värre. Jag funderar helt ärligt på att ta min sista lön o åka iväg någonstans. Det brukar vara mitt sätt för att fly o ladda om med livsglädje. För den siffran står på noll just nu.

Jag ska försöka fixa en sjukskrivning nu när jag blivit av med jobbet så att jag får lite pengar o kan betala min lägenhet. Jag borde och ska söka nytt jobb, men just nu behöver jag vara sjukskriven med tanke på mitt mående. Fokusera på att gå till psykologen ofta, ta mina mediciner regelbundet och komma upp på fötter.

btw, "You know who" kommenterade ett av mina inlägg med några fina ord. Tyvärr vet jag inte om det är Sanna eller Paula som kommenterat. Men tack iallafall.

Till top