Fjärde veckan.

Life.of.B / Permalink / 0

Jag blir galen, på riktigt.
Nu är jag inne på fjärde veckan som jag bor här på behandlingshemmet. Jag har inte rökt på flera dagar vilket VERKLIGEN känns. Jag har ingen sysselsättning sen Jenny flyttade. Vill så gärna smsa/ringa min mamma och prata om vad jag känner men hon skulle säga "du har ju The Sims spelen och stickningen, o du har personal du kan prata med".

Jag vill inte spela nåt jävla spel som är skit tråkigt o sticka är också as tråkigt plus att jag får ont i händerna. Det är bara bitterfitterna ut personalen som jobbar just nu så det går inte att prata.

Jag har sovit igenom 2 dagar nu, sover på nätterna och dagarna med vilja för att jag har så tråkigt.

Jag är arg, ledsen och galen just nu. Jag vill röka, ut o träffa någon kompis. Klarar inte av en vecka till innanför dem här fula bruna väggarna.

Slänger snart närmaste skit i min närhet åt helvete, så galen känner jh mig.

Till top