Sista sommarlovet!

Life.of.B / Permalink / 0
Heii!
NU har jag mitt sista sommarlov, vi fick det idag.
Mötte upp Joy vid globen o drog till skolan vid 09.45.
Skolavslutningen var lika tråkig som vanligt. Vår rektor brukar alltid prata så himla mycket.
Efter det fick alla gå till sina mentorer och då samlades klassen jag gick i, i ettan, och man fick världens flashbacks.
Kändes så weird men sååå underbart.

Drog efter avslutningen in till stan o köpte 3 kexchocklad med Joy (Fetto?) o sen letade vi reda på H&M's huvudkontor för jag skulle på ett event där kl.16 egentligen men min mobil cpade sig så kunde varken ringa,smsa eller gå ut på internet. Därför var jag tvungen o åka hem så jag kunde ringa kundservice o fixa det. Nu när det väl är fixat har jag ingen lust o sätta mig o åka tåg tillbaka till stan igen.
Så....
det blir väl hemmakväll ikväll. Fast jag vill göra något, men har ingen lust o åka någonstans + att jag är pank -.-
Imorgon ska jag o min fredrik ha fest här o sen på lördag kommer vi nog ba vara bakis.
På söndag drar vi till Portugaaaaal!
Till top