Fiesta.

Life.of.B / Permalink / 1
God morgon! 
Nyårsafton idag o herre jäklar vad detta år gått fort. Helt sinnes ju! Jag är sån som tycker att 1 vecka är en månad, men detta år har gått fort (trots att det ibland känns som att detta år har varit 5år). Det har hänt så många saker detta år att man knappt kommer ihåg allt. 

Detta år har jag blivit så tight med min vapendragare, min pärla Paowla/Paulkan/Pååla/Paula. Bodde hos min mamma under sommaren, min låtsaspappa fick cancer och samtidigt träffade jag min Filip. Jag har åkt på massor me kryssningar och varit en riktig partypingla att jag tillomed blivit småkändis på nattklubbar. Nej men nästan. 

Jag skaffade mig ett jobb som jag trivs så bra med och aldrig vill sluta med. Jag har varit osäker i flera år o tänkt 'Vad vill jag jobba med?' och nu känner jag att det här yrket är så himla kul och jag vill verkligen jobba med människor genom att vara personlig assistent. 

Jag fick äntligen efter 4års krigande, 21 flyttar, nätter hos random killar och nätter utomhus för att jag inte kunnat ta mig hem, så fick jag en lägenhet. Nu kan jag känna en trygghet, att jag har någonstans att bo och kunna jobba upp mitt liv. Gjorde en utredning o fick diagnosen Bipolär sjukdom och nu äter jag medicin för den som gör att jag känner mig mer o mer som den glada Sophie som jag var innan den här resan med mitt mående började där i 9an. 

Nu kommer detta inlägg bli sjukt långt men nu kör vi en vanlig update. Igår gick jag upp tidigt o åkte till Trosa. Där borta träffade jag Amanda som klippte mitt hår och efteråt fikade vi i Södertälje. Det var otroligt skönt o roligt att prata med henne o umgås! 

Åkte sedan till Paula och hade lite myspys med henne. Jag fick julklappar av henne o jag blev så glad för dem. Sov hos henne och nu är jag påväg till Södertälje för att fixa mina naglar. Sedan tänkte jag åka hem en sväng o hämta lite grejer till ikväll. Ska sen åka till Paula o fixa oss tillsammans. Ikväll ska vi på middag hos hennes bror och sedan blir det lite fekkenation där. 
Ser fram emot den här kvällen men även det nya året! 

2 veckor kvar tills jag fyller 21 också! Weey! 



Till top