På buss 839

Life.of.B / Permalink / 0
Hejdär... Snöggs. Igår kom jag hem till emelie och hade varken tid eller internet till o blogga så aa.. Idag pallrade jag mig upp ur sängen även fast jag blivit sjuk, mina mandlar har svullnat upp som golfbollar om inte innebandy bollar kanske? Hur som så åkte jag raka vägen från sängen till cityakuten vid hötorget och det konstanterades att jag har halsfluss. Aahmen underbart, 6e gången för i år då! Jag fick iallafall pencillin som jag ska hämta ut imorgon för jag råkade glömma min plånbok hos emelie imorse. Väl i skolan vid två typ, hade jag svenska och samhälle men jag mådde så dåligt att jag inte orkade anstränga mig för att tänka och vara aktiv så det blev mer fb på mobilen. Just nu sitter jag och emelie på bussen hem. Vi ska väl äta och så när vi kommer hem och lite senare ikväll kommer fjortis-jocke över på besök för emelie skulle färga hans hår mörkt tydligen :o Imorgon börjar jag 8 med kök med linn och hennes klass. Usch Usch vad jag är otaggad. Jag hoppas jag hinner käka lite medicin innan så jag orkar igenom lektionen. GOSIGOS PÅ ER!
Till top