Pluggish.

Life.of.B / Permalink / 0
HEJ... hej... hej..
idag försov jag mig på min underbart långa sovmorgon till 13.50 (hur lyckas man?) och kom inte till skolan förrän 14.20, ojojojdå.
Snackade lite med min svenska lärare om mina betyg o jag har typ ig i nästan alla ämnen. Det resulterade med att jag bröt ihop. Har skrivit tidigare att jag inte pallar med skolan någonting just nu. Hatar skolan.
Har nu konstanteratt idag, efter ett jag fått min andra stressknöl (har en i nacken sen tidigare) strax ovanför örat (fett weird ställe) att jag är grovt stressad. Kan inte säga 'HEJ JAG LIDER AV SJUKDOMEN STRESS OCH DET ÄR ALLVARLIGT' för det låter ju helt hemskt och sjukt. Jag är liksom 18år ba, kan jag verkligen lida av det? jag vet ialla fall att jag har stressknölar, känner mig stressad 24/7 och att jag tänker för mycket och det rör omkring i min hjärna också så jag blir helt körd.

Hade samhällskunskap ett litet tag men jag orkade inte ens lyssna, för jag har så mycket o tänka på.
Åkte direkt hem sen till min pojkvän och åt middag för att sen plugga. Har hittills lyckats skriva en uppsats.
Nästa steg är o plugga till 3 prov jag har imorgon, på raken...........'
JAG ORKAR INTE DETTA. JAG VILL BARA BORT BORT BORT.

Till top