hajlo

Life.of.B / Permalink / 0
Hej hopp!
här är jag!
Numera bloggar jag lite när jag känner för det, har ju berättat anledningen till varför jag inte bloggar så ofta. Och ni som missat det, så är det för att jag tappat min rytm, har förlorat min härliga humor och utan den blir inte min blogg desamma.

Sommarlovet närmar sig med stora steg ialla fall, även portugal-resan med min älskling.
Idag provade vi ut studentmössor och beställde. SJUKT taggad man blev alltså. Anledningen varför vi gör detta iår är för att vi inte har tid med det nästa år då vi ska praktisera hela nästa året (angående det har jag fortf. inte fått reda på om jag får korsika-praktiken men antar att jag inte får den för skolan är sämst så ska lämna in en annan önskning). Min mössa vart super fin! Jag beställde även en sån här, där det står "student 2012 på benet"


finis den e va?

KRÅMIZ!
Till top