Deluxe.

Life.of.B / Permalink / 0
Hej mina små knoppar, de få som fortfarande läser min blogg.

Nu när skolan o de snart börjar, så tänkte jag ta tag i bloggen. Har ju haft en riktig bloggfri
sommar. Höll på ge upp där ett tag, men än är jag kvar. Nu måste jag bara fixa en neutral o fräsch design.'
Den jag hade innan klarade jag inte av, kändes för... hmm.. rosa.. och för fjortis.
Har kommit över det stadiet nu tror jag. Vad tror ni?

Kommer köra på lite 'vad jag vill-tema' här i bloggen o skriva som vanligt om min utbildning på Stockholms hotell och restaurangskola (börjar 3an till hösten förresten) och sedan uttrycka mig på andra sätt vad tycker, tänker och känner.


Jag har ju skrivit lite punktlistor i senaste inläggen om vad jag gjort och så, och jag tänker faktiskt inte göra en sådan nu. Jag har inte så mycket o säga faktiskt om vad jag gjort mer, utan att jag har slappat och träffat flera fina vänner. Vad som händer om dagarna är inte så mycket eftersom min pojkvän Fredrik jobbar hela tiden som byggare och jag har inte haft jobb, men hörrni, idag fick jag jobb på McDonalds vid medborgarplatsen. Hihih skojs va?

Ska checka till min design nu!

Gosigos på er!

Till top