.

Tankar / Permalink / 1
Killen som får mig att må bra. Ögonen som ger mig hopp. Viljan som får mig att kriga och bygga upp mitt liv. Får mig att vilja gå upp varje dag o ta mig framåt i livet. Stöder som får mig att klara av saker som jag aldrig skulle klara utan honom. Snällheten som får mig att känna mig som en tjej med ett värde.
 
 Som stärker mitt självförtroende med alla komplimanger och bara finns där . Han får mig att inte känna mig ensam, att jag faktiskt har någon. Killen som får det att pirra i magen varje gång jag ser honom. Hans närhet får mig att känna mig hel.
 
Den där tryggheten och lyckan som ökar för varje dag. Killen som får mig att våga tro och våga bygga upp en tillit. Killen som får mig att älska honom mer än jag någonsin älskat en person.
Jag har den killen.
Till top