Uppnerhögervänster.

Life.of.B / Permalink / 0
Hej blokggen. 
Eller snarare tjingeling ni som läser min fett torra blogg som jag väldigt sällan uppdaterar. 

Sitter just nu på en kiosk i Södertälje centrum o värmer mig. Väntar på bussen från centrum till mig. Jag har varit hela dagen o kvällen i vagnhärad hos Amanda. Blev klippt tidigare idag o sen så har vi bara hängt. Åkte förbi Filips jobb och såg honom le mot mig... 

Vi har ätit pizza till middag o myst hemma hos henne o Ante. Det var mikket roligt! Nu är jag på väg hem som sagt o ska sitta på balkongen ett tag när jag kommer hem o tänka lite. Sen ska jag sova. Upp o jobba imorgon även fast jag inte orkar o min magsmärta säger big no. Men aa.. Måste ju ta mig till jobbet någon dag.. 

Har inge lust o skriva nåt mer. Än typ... Fuck-you finger. Om det ens fanns en symbol för det. 



Till top