I brist på annat.. Nu kör vi!

Frågestund / Permalink / 0

Namn: Sophie Madeleine Wiberg Gustavsson

Ålder: 19

Längd: 172 cm

Sko-storlek: 39

Född: I Stockolm

Bor: Stockholm

Gör just nu: Pluggar 3:e året på Stockholms Hotell och Restaurangskola samt jobbar deltid på McDonalds på Folkkungagatan.


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Lugn, empatisk, snäll

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Kan bli sur för småsaker, blir oftast sur under en längre tid, otålig.

Vad är du rädd för: Ormar och döden

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: att jag är den jag är

Det roligaste jobbet du haft/har: mitt nuvarande jobb är ju roligt på sitt sätt eftersom man lär känna alla som jobbar på natten så bra, men jobbtiderna är att hata.

Har du körkort och egen bil: Det ligger på hyllan och vilar tills i höst då jag ska ta upp det om jag har tid.

När tod du ditt körkort: När jag känner för det

När grät du senast: Idag..

När skrattade du senast: Igår när jag och min kära pojkvän körde sällskapsspel

Vem åkte du bil med sist: Min pojkvän

Vem åt du mat med sist: Min pojkvän

Vem sov du hos sist: Hos Emelie

Vem sov hos dig sist: Linn och Adde

Vad var du rädd för när du var liten: Ormar, spindlar och häxor.

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Delfinskötare

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 1 gång för typ 2 månader sen

Värsta smärtan du råkat ut för: När jag och en kompis krockade med en pulka i ett träd och jag fick en gren rakt in i mitt knä i 4/5an

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min pojkvän, min mamma och mina syskon, mina vänner som funnits för mig.

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Alla idiotiska lärare i skolan, mina X antal handläggare på olika socialförvaltningar under alla år som aldrig lyssnat på hur jag mått.

Har du någonsin sportat: Gick på Showdans i 3an tror jag, sen tröttnade jag och gick på fotboll i 2 år istället

Någon du ser upp till: Mamma ♥ och min mentor i skolan

Vad finns alltid i din handväska: Asså.. jag packar min väska utifrån vad jag behöver under dagen men det enda som är en självklarhet är plånkan med busskortet,legget och bankomatkortet. Sen har jag ju cigg och tändare såklart.

Har du varit utomlands någon gång: Mja, förra julen spenderades i Finland och i somras var jag och min pojkvän i Portugal i 2 veckor.

Vilken plats var finast: Protugal pga. att det fanns palmer och turkosblått vatten.

Största stad/städer du varit i: Stockholm?

Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: Som alla andra ungdomar i min ålder så har jag provat, men bestämde mig snabbt för att det inte var min grejj. Ser ingen mening med att röka på, snorta och allt vad det finns.

Rökt: Ja.

Snusat: ne, testade o stoppa in en snus i munnen för något år sedan och den flög ut lika snabbt pga. smaken.

Druckit: Ja

Har du piercing eller tatuering: hål i öronen och min tatuering 'Harry' samt en tass på ankeln.

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Går inte att bestämma, går efter magkänslan när jag träffar personen. Men det jag oftast fallit för är blonda svenska killar med blåa ögon. De får gärna vara lite mulliga så att man har något att krama om. Hatar benrangel till kille.

Finaste komplimang du fått: Att jag är personen som sa komplimangens förebild

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: ja tyvärr

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: för många gånger

Har du någonsin fejkat en orgasm: nej

Hur många sex-partners har du haft: -Det vet dem som jag vill berätta det för

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: storstad helt klart, men landet är skönt som omväxling

Hamburgare eller pizza: Hamburgare

Kött eller fisk: Inget av dem, blääh!

Hund eller katt: Hund!

Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet såklart.

McDonalds eller MAX: McDonalds

Vin eller Öl: Vin, men öl går bra på fyllan

Charter- eller skidsemester: Charter!!!

Sverige eller Utlandet: Sverige på sommaren, annars något paradis som Thailand eller Mauritsius

Sport eller nyheter: Nyheterna

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Personligheten avgör, därefter kommer utseendet

Sommar eller vinter: Sommar, hatar kyla.

Vår eller höst: Vår!

Flyg eller tåg: Flyg

Bil eller buss: Varför sitta med okända personer med stel tystnad, när man lika gärna kan åka bil och sjunga med musiken på radion?


Till top