Back to oldies.

Life.of.B / Permalink / 0
Vet inte vad som är för fel, men jag fixade en ny design på bloggen för typ två veckor sen men ändå är den gamla kvar. Irriterande då jag spenderade mina bloggpoints på det. Fast tack vare mina läsare så samlar jag ihop dom lätt fort ändå ;) 

Tänkte iallafall svänga in o säga hej, berätta om min vardag o så. Det händer inte så värst mycket just nu därav min dåliga uppdatering. Det enda jag gör är typ att gå på dom vanliga mötena på vardagarna och på helgerna festar jag på Templet (Södertäljes enda bra krog, enligt mig). 

Jag firade jul hos min mamma och på kvällen drog jag till templet och träffade lite vänner. Det känns som det är mitt andra hem haha. 

Är där varje helg fredag och lördag liksom. Men kors i taket så var jag faktiskt hemma igår och varierade mellan att sova o titta på tv. Det var fett skönt att för en gång skull bara vara hemma o vara nykter. 

Idag ska jag inte heller till templet. Sitter påväg till Emelie min kära vän från gymnasiet. Jag har inte träffat henne på fett länge så det var dags idag kände jag. Vi ska antingen köra filmkväll eller utgång i mitt kära Stockholm like old times. Ska bli riktigt kul faktiskt! 

Jag saknar dom gamla goda tiderna och mina gamla vänner från gymnasiet. 



Till top