Morgondagens pläänz.

Life.of.B / Permalink / 0
• Möte på försörjningsstöd
• Städa lägenheten
• Fixa lite pappersarbete 
• Hembesök
• Powernap någonstans där i mellan?? 
• Träffa Pärlan (förhoppningsvis)

Lång dag imorgon 😩 
Well, på torsdag har jag bara två möten så det ä ju chill. Vore så stört skönt att spendera helgen hemma med en godispåse, Coca-Cola och ett gott sällskap. Men känner jag mig rätt så kommer jag ta mig ut på krogen. 

Egentligen har jag redan lovat en killkompis att dra på middag och utgång i stan (Stockholm) och på lördag har jag attend:at till en tjejkompis invite hos henne. Hon fyller år och har precis flyttat så det är inbakat med inflyttningsfest också. Så då lär det bli partii. Usch, vet inte hur jag ska göra. 

Men allt brukar alltid lösa sig så vi får se framåt helgen! 




Till top