Walking dead

Life.of.B / Permalink / 0
Alltså serri, på riktigt. 
Jag är helt död! Behöver typ världens starkaste och största kopp med kaffe just nu, gärna en cigg till också för att spice:a till det lite. 

Jag var vaken till kl.05 inatt för att jag aldrig tor sömntabletten. Det är så sjukt att när jag inte tar den så somnar jag inte förrän kl.05 och när jag tar den så vaknar jag kl.05 och kan knappt sova vidare. Det är nåt med den där jäkla tidpunkten. 

Hur som, jag var tvungen att gå upp kl.07 imorse och fixa fram lite papper. Eftersom att jag inte har ett busskort så behövde jag tid på mig så att jag hinner gå till centrum där mötet var o att jag skulle komma i tid. Lyckades precis! 

Jag trodde bara att det här skulle ta en timme typ, så jag hade tänkt åka hem och städa. Jag får ju hembesök mellan 13-15. Men nejnej det här mötet drog ut på tiden för att vi babblade om mitt liv o massor med annat. Fanns mycket att prata om helt enkelt. 

Nu väntar jag på att få en grej, sen ska jag traska hemåt och förhoppningsvis åtminstone hinna plocka iordning så det inte ser för thasky ut. 

Måste ha den där mjölken också!!!!! 
Viktigaste på hela dagen typ, nästan. Annars överlever jag inte. 
Sängen är min life saver dock. 

Hur som! Jag är trött o säger au revoir! 




Till top